Tuesday, December 13, 2011

Mata kucing...

Hari ni kita tengok gambar lain pulak yer... Mari kita lihat 3 pasang mata yang memukau pulak.. hehehe




Monday, December 12, 2011

3 years old and counting!

Hmm selalu tulis kat sini in english yer.. kali ni aku nak try tulis BM jek pulak hahahaha...

Wow, diam tak diam dah 3 tahun dah anak2 kaki empatku... Sherbet dah 3 tahun September haritu.. Salem hujung bulan ni.. Shishi pun dah 1 tahun 7 bulan.

Setelah sekian lama tak update apa2.. yer la.. telefon bimbit kesayanganku.. Sony Ericcson W800i (kot..dah lupa model)..dah start gila..hu hu.. ambil gambar x cantikkkkkk.......... Nokia tu pulak.. ok lagi..tapi biasala, Nokia cantik ambil gambar 'natural light' aka cahaya matahari! .. Ni dah tukar Xperia Ray .. bolehla letak gambar cantik sikit.. Kali ni aku nak buat puzzle sikit gambar anak2.. hehehe...

Telinga comel siapa pulak ni..?

Kaki yang gebu!

Kaki comel!

Tunggu.......... kemunculan foto2 lain yang cencumel.. Hehehe

Memorial

Memorial

Sherbet's Cute Mew

Click Play to listen!